Obsługa Klienta

BOPS jest firmą działającą jako wyłączny przedstawiciel firmy z Grupy LyondellBasell w zakresie sprzedaży poliolefin na terenie Polski. Dla Klientów oznacza to duże uproszczenie i ujednolicenie procesu sprzedaży produktów wytwarzanych w innych zakładach Grupy LyondellBasell.

Podstawowym zadaniem działu Obsługi Klienta BOPS jest zapewnianie naszym Klientom pełnego i opartego na najwyższych światowych standardach serwisu sprzedaży – od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia tworzyw do wskazanego miejsca dostawy.

Jesteśmy częścią globalnej organizacji i nasze wzorce zbudowaliśmy czerpiąc z wieloletniego doświadczenia LyondellBasell będącej liderem na światowym rynku poliolefin.

Dbając o poziom oferowanych usług, koncentrujemy się na bezpośredniej sprzedaży i obsłudze klientów kupujących transporty pełnosamochodowe. Klienci o mniejszym zapotrzebowaniu zaopatrywani są przez sieć wykwalifikowanych Autoryzowanych Dystrybutorów.

Szerokie zastosowanie systemu SAP, w pełni zintegrowanego z globalnym systemem LyondellBasell, umożliwia nieograniczony dostęp do informacji na temat wszystkich produktów znajdujących się w całym łańcuchu logistycznym. Nasi Klienci, w możliwie najkrótszym czasie, otrzymują odpowiedni produkt z najbliższej pod względem logistycznym fabryki.

Klienci BOPS zawsze mogą polegać na pełnym wsparciu naszych specjalistów, którzy udzielają pełnej informacji o aktualnym statusie złożonych zamówień lub na temat innych spraw związanych z zakupem.

Uważamy, że słuchanie opinii Klientów i reagowanie na ich sugestie jest najlepszą drogą do osiągnięcia sukcesu. Ponieważ wiemy, że najważniejszym aktywem firmy są jej zadowoleni Klienci, regularnie przeprowadzamy badanie satysfakcji klientów, którego wyniki wskazują nam kolejne działania i wyznaczają cele.

Tworzymy świat tworzyw
Serwis www.basellorlen.pl korzysta z plików cookies. Więcej informacji o tym, jakich cookies używamy, oraz jak nimi zarządzać, znajdziesz w Polityce cookies.